Igår var underbart!

hej bloggen. Går dagen blev verkligen lyckad. Hahah vaknade på morgonen och var helt gul och fläckig på hela kroppen från brun utan sol, så gick inte till skolan utan skrubbade mig med olivolja säkert 6 grr. Men det är itne borta, fast de västa är utan sträcken på mina armar haha :( men blev jätte bra igår ändå! trevligt folk, god mat och efterfest hos mig :) Så nu hela morgonen/dagen har jag städat allt sen igår och även övanvåningen, de behövdes! Nu är jag nyduschad och snart blir de avgång till student. Först TinTin sen antons syster Linn! :)

Ha en bra kväll alla studenter och övriga! ♥



blev en helbild på mig från igår, egensydd klänning, de ni! :)
Tackar så hemskt mycket för frisyren som camilla gjorde, blev jätte nöjd!


Kommer fler bilder sen balen sen!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Jaha okej :P Du får ha en sjukt bra sommar du med och jag vi måste absolut ses! Vi får samla några tjejer från klassen tycker jag :)

Kommer sakna dig också och lycka till du med<3

2010-06-13 @ 14:47:04
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0