Det börjar närma sig!

Hej! idag är det riktigt närma till sommarlovet!
underbart ska det bli. Denna veckan är verkligen fullsmeckad. Får tillbaka min kamera ikväll så ni vet ;)
Idag har vi varit i dk och kollat på konst i Louisiana, det blev mycket skratt så det var en trevlig dag. Men imorgon är det också en riktigt skön dag. Då blir det fik med klassen, och mys på perslund. Och sen på torsdag går vi halva dagen, sen ska vi vara tillbaka klockan 5 färdiga och redo för bal & lärarmiddag.

Sen när man vaknar på fredag så är det till att gå på 2 studenter. Det ska bli kul. Och som pricken över i:et så kommer Lotte! ååh. Ska bli så underbart. Hon ska bo här en hel del. Kommer bli som systrar!

Jag ska fotta mina saker till balen så ni får en liten smygtitt på vad jag ska ha på mig på torsdag!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0