jag kom in!

åh! som jag längtar till Apelryd nu, som sagt så kom jag ju in på skolan. Fast om jag ska vara ärlig så visst jag det nästan ;) Men för att få pricken över i;et så hade det inte suttit fel med en rosa stor resväska som är bra att ha, och så även en rosa bärbar dator! Det hade varit riktigt nis! fast jag får vänta till födelsedagen eller till jultomten kommer! för nu är det lite kris med hela pengarhållet här.

Aja, näst nästa vecka jag ska och familjen Augustsson till Jylland med husvagnen och ha det jätte mysigt, ska bli massa skoj. Och nästa vecka har Anton fått jobb på Elon eftersom dennis och veronica ska åka till bulgarien. Och nu är pappa i Tunisien.. Lyckostar :( aja. Jag har det bra ändå :)

Hoppas vi hörs snart igen! ♥



perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0