paranormal activity

Asså jag tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg för paranormal activity. För jag tänkte varna er. Om ni inte har sett den så se den inte! jag kan knappt sova om nätterna? det är sjukt som den påverkar mitt sinne. Jag trodde bara det var en vanlig skräckfilm. Men det handlar om en kille som går runder med sin film kamera och filmar sin flickvän och deras dag! OCH NATT! och sedan hon var 8 och hennes hus brann ner, så har hon varit "haunted" ev en demon. Och på nätterna händer alla dessa läskiga sakerna. Jag borde aldrig sett den. Men jag fick inte stänga av den för de andra heller :(



Kommentarer
Postat av: amalia :D

jag&mariella ska se den snart ;d och vi ska ha massor med människor med oss annars kommeer vi säkert döööö! hahahahah

2010-01-06 @ 22:10:50
Postat av: emma

De var den sämsta film jag sett på länge så jävla tråkig va den. tyckte du den va så läskig :P ?

2010-01-11 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0