hej segdag!

igår var det myspys. Jag och Louise träffades äntligen! och vi lagade god mat och åt på mitt rum, sen såg vi massa mysiga filmer. Och vi somnade en aning för sent kan man säga. Och vaknade ännu senare haha. Varför jag inte skrivit är bara för jag inte orkat, och för att jag varit hos anton de flesta dagarna. Iallfall så kan jag försöka blogga mer i veckan. Men ikväll kommer Elvira. Länge sen jag träffade henne, så de ska bli jätte mysigt. Och hon ska sova här också. :)



ja, jag lägger upp en blus från odd molly, som jag trodde jag skulle lyckas kunna köpa på rea;n men såklart fanns där ingen kvar tll stackars gry! blö. Hoppas jag får den till sommaren iallfall :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0