rånare, knivar, poliser.

varför har jag inte skrivit på ett tag?
jo jag kan ju berätta att 2010 för mig har visat sig vara ett år som gud vill straffa mig på.
Och varför vet jag inte..

Lördag kväll. Jag, anton och några kompisar var i pappas lägenhet medan Pappa, dennis och mamma var ute i helsingborg på olika ställen..

Klockan 1: får inte tag på antingen mamma, pappa eller dennis.
klockan 2: Dennis ringer och säger att han är hemma och att en kille snott hans IPhone.
klockan 3: Pappa ringer äntligen om säger att han är på väg hem från stationen.
klockan 3.30: Det ringer från ett dolt nummer, då pappa berättar att han blivit knivhuggen och rånad. Han hade gått in till en vid stationen.. Efter ett tag när jag pratat med mamma så kör hon dit och massa andra och polisen kommer. Jag och anton som sitter i lägenheten livrädda och väntar på att de ska komma.

Efter ett tag kommer polisen och alla andra, pappa hade klarat sig med knivhugg i händerna och ett slag i huvudet.

MEN VAR FAN SKA SAMHÄLLET TA VÄGEN?! jag blir så jävla ilsken och förbannad.

Om det är du som hjälper gud, var är du då någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0