här är jag.

Hej!
hoppas ni saknat mig, men frågan är har jag saknat dig?
men inga bortförklaringar nu, har bara inte haft lust.

Jag kan ju börja med att jag iallfall mår bra, efter all omständigheter. Som sagt så har min pappa bestämt sig för att flytta till en lägenhet ett tag och varför behöver jag inte ta upp. Och nu ligger han på sjukhuset och har nyss blivit opererad i nacken. Men det har gått bra och vi får hoppas att han kommer hem imorgon. Men jag har iallfall toppat upp mig lite nu och mår bättre!

Som sagt nu på lördag så är det alla hjärtans dag, iallafall för mig och älskling, fast det är på söndag egentligen.
Men så iallfall så ska han ta mig någon stans som jag inte vet och överraska mig ungefär, så jag är så nyfiken! som jag alltid är när det gäller sånt, men vem är inte? Så det ska iallfall bli underbart. Ännu en helg att se framemot!


Här är jag nuförtiden kan man säga, en dag för mig kan se ut så här ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0