Torsdag.

Hejhopp.
Torsdag idag ja, börjar dra sig till helg. Och idag mår jag bättre. Har bara kännt av de ytterst lite idag faktiskt, så det är skönt.

Idag har jag bara tagit det mest lugnt, men de ska man göra när man är hemma från skolan. Så jag har legat i min säng och glott på Livet enligt Rosa. Älskar den serien, så söt är den. Men det är ändå piss att bara kunna ligga ner hela tiden, får ryck om jag inte kan träna snart.. Vill så gärna röra på mig, så vid 2 gick jag till mormor och fikade lite sen gick jag en runda och sen till pappa. De fick bli min lilla "träning" idag.. Aja.

Har lite skolarbete att göra, måste ha en Kommunikations tenta inlämnad till på måndag, så får väl börja jobba med den så smått idag.

puss. Gry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0