Titta på lägenhet.

Hej bloggiss.

Det har verkligen varit en dag med fullt upp! Pallar inte skriva alla lektioner och så, för det tror jag inte ni är intresserade över att höra haha. En sak som hänt idag är att jag och Felicia såg reklam för en lägenhet som behövdes hyra ut, och eftersom vi måste flytta ut i Båstad nästa år så måste vi börja titta så smått på de redan nu.

Den ligger vid gammelgården (en ICA) mitt i centrala Båstad. Den har 3 rum, kök, matplats, toalett, tillgång till bredband och kabeltv. Och enligt mig låter det rättsåbra. Jag ska bo ihop med Felicia och Amanda. Vi hade velat ha varsitt rum, men man får ta vad som erbjuds. Vi kommer såklart fortsätta leta mer, men känns skönt att vi har hittat något litet än så länge iallafall. Vi ska kolla på lägenheten redan imorgon vid 1 :)

Sen ska jag hem, och imorgonkväll är det Retro i Helsingöööör, ska dit med Becca och hennes kompisar, ska bli riktigt roligt! Dock missar jag IDOL finalen.. Menmen, mamma får spela in de!

Nu har jag iallafall pluggat klart Naturvetenskapen. Det mesta iallafall. Ska läsa lite i boken också innan jag somnar. Men de känns rätt så bra iallfall. Jag är jätte dåligt på fysik och sånt, men får hoppas det går bra. Jag gör mitt bästa :)


Förlåt men jag kan verkligen inte ta bilder på mig själv.. Blir bara såhär haha, jag är lite småsär.
Menmen, en bild för ni ska se att jag har lugg nu ialf :D

ps. Lottas hand ville också vara med liiiiite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0