syskonkärlek. ♥

Jag burkar aldrig bli tagen av en bok. Jag på något sätt hatar att läsa böcker. Och tycker det är slöseri med tid och långtråkigt att sitta med en bok. Jag har stött på många böcker såklart, eftersom skolan tvingar en att läsa. Men det är väldigt få som jag verkligen läst ut i mitt liv faktiskt..

Undrar om jag har blivit mer nördig, eller om det bara är boken som var så fruktanvärt bra!

Jag pratar som boken: Syskonkärlek.
Det är en bok av Katarina von bredow som handlar om två syskon, Amanda och Ludvig. De har alltid haft ett litet annorlunda förhållande till varandra, de har liksom alltid varit bästa vänner, och när de var små och den ena skaffade en ny kompis, eller flickvän så blev den andra jätte avensjuk. De delade allting med varandra. Och en dag när de är mer i ungdomen så får Amada för sig att måla av Ludvig naken för hon målar nästan jämt i denna boken. Iallafall så gör hon de, och då börjar de väcka ännu mer längtan inom henne om att få röra vid honom, och hon börjar känna ännu mer attraktion till honom. och det är ungefär där som Amandas och Ludvigs kärlekshistoria börjar. Men jag tänker inte berätta mer, då blir det bara tråkigt att läsa den sen ju.

Det är iallfall en jätte spännande bok. Och jag kunde verkligen inte släppa taget om den. Jag har aldrig läst en bok så snabbt och aldrig tyckt om en bok så mycket. Och det kanske låter jätte äckligt att två syskon blir förälskade i varandra, men när man läser den så tycker man inte att det är äckligt.

Har du inte läst den, SÅ LÄS DEN!





Kommentarer
Postat av: Anonym

o helst imorron! :)

2010-12-05 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0