Min tatuering. 5 Feb

För att göra dagen lite gladare så kan jag berätta för er att jag ska tatuera mig! Jag fick de i present när jag fyllde år av mamma och pappa, och den ska verkligen bli awesome.



ungefär så ska den se ut! fast jag tycker den texten är rätt ful. Särskilt Y;et. Fast min ska vara på samma ställe och mindre.. De ska bara stå Live Love Laugh, och de ska vara i en snyggare kursiv text.

Den ska göras hos en som heter Danne i Ängelholm, och han ska vara sjukt skicklig på sånt. Min kusin tatuerar sig där och de sägs att de åker folk från Stockholm bara för att göra de hos just han, så jag litar på honom nu!

Den kommer ske den 5 Februari. Och visst man kan tycka det är länge med två månader, fast hade inte Viktor (min kusin) fixat tiden så hade de tagit säkert ett år. Så jag är glad för de!

I can't waaaaaait!

ps. Bilden är tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0