kan inte sluta på lovet.

hej! nu börjar kvällen dra sig till sitt slut. Det blev hård träning idag! men är lite rädd att det inte blir så mycket på jullovet nu, men det måste jag verkligen se till! fan också att vi sålt vårt springband.. ajajaj menmen får ut och springa/halka i skogen där hemma ;)

sen måste jag tillägga att när vi skulle ner till gymet så skulle jag tvätta bort mitt smink, så skulle jag ta tvål och den strålen som kommer från en pumptvål är väl aldrig rätt upp i luften? men jo, min var det just då och jag fick hela kladden i mitt ena öga och fyyyy.. vad ont jag fick, det blev helt rött, och ser fortfarande efter några timmar helt rött ut. Blöö.. Så akta er för tvål :D








sov gott puss från gry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0