Julpynt hos mammi!

Hello. Måndag idag och mitt lov har börjat :) känns rätt gott att alla mina vänner får gå i skolan utom jag. Nej nu ska jag inte vara dum! hehe. Idag var jag hos barnmorskan på morgonen för att få ut recept till nya piller. Det gick som det skulle. Sen hann jag inte mer än hem innan mormor ringde och frågade om jag ville smaka hennes nygjorda köttbullar och det banga jag icke, för dom är så fruktansvert goda! Sen stannade jag hos henne till 4 och då gick jag hem och skottade snö så mamma kunde köra in bilden ordentligt! duktig gry.

Ikväll har jag och mamma julpyntat och guuud så mysigt det blev! Allt får en så mysig stämning på julen med allt pynt!


vad kan finnas i den stora påsen?

TIIITTTUUUUUUTT!

Den lille svarte med enorma alienögon ville också leka med den stora roliga påsen!


naw! älskar keeetooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0