Julafton

Dopparedan! Nu vet jag att jag är lite sent ute med julafton för det var ju faktiskt igår. Men då var det fullt upp hela dagen. Som sagt så firade vi hos mormor, och senare på kvällen så åkte jag och dennis ner till pappa och kusinerna en runda också. Men jag lägger upp bilder och förklarar mer ifrån dem istället.



Kalle anka!

mormor är fixar'n

mysmysmys

kan ni gissa vem tomten var? jo..... Gry!

julklapps spelet, nu var det KRIG!

båda julekisarna var med hos mormor med en julerosett! :*

jag fick:

3 fina knästrumpor, presentkort på modell för en dag i Malmö och det har jag verkligen önskat mig, men ska vänta tills jag gjort tatueringen, sen ta bilder i svartvitt bakifrån, kommer bli sjukt nice! Carolina Gynnings bok, 2 nagellack, ett armband, presentkort på väla, pyamas byxor, tröja, en skinn (kofta/kavaj), rosa radio, pengar av mormor och morfar!

är så himmla nöjd, tack alla fina människor för alla underbara julklappar!


sist men inte minst så kom jag till kusinerna på pappas sida. Och då hade jag en jätte bra avslutning med alla där, och inte minst min galne, söte, fine kusin Malin. Vi hade det så mysigt, och slutade med att vi somnade under granen klockan 4.




Jag har haft en underbar jul, och jag hoppas hoppas ni också har haft de!

God fortsättning på er, imorgon åker jag till Lotta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0