Julafton hos pappa.

Hej sweethearts. Idag har vi haft julafton hos pappa, och jag har varit och hjälpt honom hela dagen med all mat. Blev jätte gott! Vi har haft en jätte mysig kväll och nu ser jag framemot imorgon också såklart, då blir det julfirande hos mormor! Sen vidare senare på kvällen till kusinerna där pappa är.

Fick ju också julklapparna av pappsen idag ;) det var:
- En ny kamera!!!!!!!!!! nu kan jag fotta allt jag gör för er! med mycket bätte bilder.
- En digital fotoram där alla bilder visas, jätte fin.
- En väska som jag önskar mig
- Två jätte fina ljusstakar
- Ett paket från Body Shop
- Morgonskor
- Andra tvåler, skrubb, body lotion och badsalt
- Och ett jätte par fina öronhänge av Linn från Pearls for girls


Det var väldigt mycket tycker jag med blev jätte glad :)
Imorgon blir det julklappar av mamma, bror, mormor, morfar och elvira!



Bild med nya kameran! Fastklistrade vid binglotto!

Snygga väskan! ser bättre ut när den inte är på platt hehe.

Från Body Shop

Rosa ljusstakar

den digitala fotoramen

Paket från Eva (pappas tjej)

de jätte fina öronhängena från Linnsan.

Nu har jag ju ingen bild på kameran eftersom jag tagit alla bilder med den.. Menmen den var ialf rosa och jätte fin!

Nej nu ni så ska jag krypa ner igen. Imorgon när man vaknar blir det mysig julmorgonsfrukost hos pappa och sista avsnittet av julkalendern!


Godnatt, pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0