Inte okej!

Hej.
Idag är inte en jätte bra dag. Imorse och igårkväll var jag så himla peppad på att åka iväg till skolan och börja som vanligt igen. Men efter två lektioner och mat i skolan idag så började jag skaka och må jätte dåligt igen, så expiditionen skickade hem mig.. Men det kan jag också förstå, de vill inte ha alla smittade ifall de skulle vara någon magsjuka. Men det är inte okej att min mage är så där dum mot mig! faan..

Aja, får göra de bästa av situationen. Får be mamma att åka ner med mig till Videokalle så jag kan hyra Rosa. Rätt sugen på att se den faktiskt!

och så får jag hoppas hoppas på att den inte blir sämre, för de vill jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0