Hos lotte!

Hej sötisar. Som sagt så är jag hos Lotta nu i trollhättan, och resan hit gick hur bra som helst. Just nu ligger hon och sover och jag ska glo på Bert! är inte så trött. Idag har vi varit i Göteborg och shoppat. Först hittade vi ingenting, sen fick vi lite mat i oss och kom ändå hem med en hel del. Dock ingen nyårsklänning.. Men vi ska till överby (köpcentrum i trollhättan) på onsag. Då måste jag hitta. Iallfall så blev det en fin blus från Zara, ett par cykelbyxor som man kan ha under klänning i fejkskinn, och ett par skor ifrån HM så sjukt fräcka. Får bilder på det när jag kommer hem på torsdag. Kan inte hålla på att lägga upp massa bilder här. Och vill inte heller att Lotta ska behöva vänta på mig för att jag ska blogga.

Nej nu klickar det för mycket när jag skriver.. Vill inte störa, men kan också berätta att hon har det så galet mysigt här hemma!

Vi hörs på Torsdag om inte innan. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0