Hemma!

Nu är jag hemma från trollhättan. Har dock varit det ett tag.. Aja eftersom jag hittade någon direkt outfit till nyår i göteborg så har jag varit på Familia och Väla idag med pappa, men tror ni jag hittade något ändå, nej såklart!! här han man både varit i Göteborg, Överby (köpcentrum i trollhättan) väla och familia, men inte en enda klänning som kan finnas till mig, jag hatar mellandags rean och allt folk som är där! Men jag har ändå fått ihop en outfit som blev bra. Bild kommer.


Lotta och Louise hämtade mig i Göteborg!

Lotte på Nordstan i Göteborg när vi äter firre!

Många kvällar spenderades på Lottas ovanvåning i hennes mysiga soffa.


Tack för allt älskling, du är bäst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0