Fortfarande sjuk..

Dan före dan före dopparedan. Snart är det jul, och det gör faktiskt att mitt sjuka jag blir rätt glad ändå. Som sagt så älskar jag ju faktiskt julklappar! och imorgon ska jag få alla av pappa. Eftersom vi ska fira jul hos honom imorgon och det ska bli så himla mysigt! Så jag ska vara hos honom hela dagen imorgon och hjälpa honom att göra all julmat och mysa!

Idag har jag bara legat i sängen, och när mamma kom vid halv 5 så hade jag varit uppe och gått i huset 2 gånger, då bara till köket. Men det behöver man när man är sjuk. Men jag orkade ändå med att städa lite här uppe så det är fint till jul, och så hann jag också göra ett gulligt litet tomteland. Men inga fler såna bilder nu för då förvandlas min blogg till en julblogg! det vill jag inte.

Nej jag har faktiskt inte så mycket mer att säga, ska inte vara på datan mer, ska bädda ner mig igen och kolla på A walk to remember, skulle egentligen se knight and day, men den fungerade aldrig. :( Aja a walk to remember är också bra!


nu ska det bölas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0