Flowerbomb

hejsan. Nu är klockan strax över 11 och jag sitter på mitt rum hos pappa och kikar lite runder på datorn. Visst ja, ni har ju inte sett hur pappa har fått de i sitt hus.. Får allt fotta lite och visa. Mitt rum har faktiskt blivit väldigt mysigt!

Aja, imorgon ser jag framemot dagen faktiskt. Äntligen få träffa lite folk och göra något. För imorgon kommer förhoppningsvis Lotta ner! och så får jag träffa Becca. Vi ska förmodligen till Billesholm och träffa 3 killkompisar, men vi får se hur jag mår imrg.. I värsta fall så får dem komma hit istället.

Kan passa på att berätta om min nya parfym. Jag köpte den för mina födelsedagspengar. Kanke lite knäppt att lägga 800 på en parfym när man kan få mycket annat, men vafan, den luktar ju himelsk så varför inte?
Den heter iallafall FlowerBomb och finns i 3 olika sorter tror jag. Finns två olika storlekar också. Den lilla kostar 599 och den "stora" kostar 788. Jag skrev "stora" bara för den är grymt liten den också haha. Menmen, den luktar jätte gott iallafall och håller väldigt länge!

 

Mums..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0