Det var inte roligt..

Måste berätta min dröm inatt..

Det började med att jag var och hälsade på Lotta. De hade flyttat till en gata precis nedanför backen hos mamma där mariella bor. I en helt ny vit villa. Och det var ju trevligt och allt sånt. Men kändes lite konstigt för hela huset var inte alls deras stil. Menmen, sen hoppade drömmen till att vi satt i en tågvagn som var öppen. Där var alltså inget tak haha. Men iallfall så ser vi att där är massa barn utanför som blir nerdragna av poliser. Och då håller poliserna upp någonslags skylt där de står (Varning för farliga judar) haha låter kanske konstigt, jag har ingenting emot dom. Men jag tror det var för att vi pratade om hitler igårkväll.. Men iallafall så åkte vår vagn iväg, men den hann inte så långt innan en liten pojke ställer sig upp och siktar en pistol mot mig, och jag duckar ju så snabbt jag kan, men han lyckas ändå träffa mig lite i armen.. Sen dröjde det ett tag, så jag reste mig upp för att se och då står han fortfarande och siktar mot mitt håll och då skjuter han mig rätt i nacken så hela min nacke bara köttas upp och jag flyger iväg ner på marken.. Jag kan fortfarande känns från drömmen hur ont de gjorde och hur varmt det kändes? jätte kontigt.. Jag kan också minnas hur jag försökte andas hela tiden.. Men iallfall så sprang poliserna fram till mig och bar upp mig, och då lyckas han skjuta av ett skott till, och jag tror att det skottet kom rätt i magen, för då vaknade jag och var helt svettig...

Usch, jag skakar när jag skriver de.. Inte alls roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0