snabbt inlägg innan jag går på lektion.

hej bloggen.. Har varit ett tag sen sist (as usual) menmen.  Igår flyttade jag till min skola! och nu sitter jag här och har nyss ätit frukost och ska snart ner på lektion.. Eller lektion kanske man inte kan kalla de, första dagen blir mer som en lekdag.

Allt folket här verkar vara mycket trevliga och jag har kommit med en tjej från norrköping. Det är kanske lite stelt nu i början med alla, men det blir nog bättre efter några dagar!

Eftersom jag inte har ett piss på denna bärbara datorn som jag har med mig så kan jag inte slå till med någon bild idag, men nu måste jag sticka för jag vill inte komma för sent!

kram gry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0