SOLO och plugg.

Varit hemma idag igen. Har fortfarande huvudvärk, men jag måste till skolan imorgon! vill verkligen friska upp mig och fräsha till mig lite, känns som jag inte gjort ve mig på åratal.

Har blivit en rätt seg dag idag, vid 3 gick jag upp till mormor och såg vårt favoritprogram "Ghost Whispers" ett underbart program med den sötaste skådespelerskan! Iallafall efter följde jag med mamma till oj och fick lite viktiga saker handlat! och sen gick jag upp till mormor igen och mätte mina klänningar som hon ska sy upp. :)

Jag köpte iallafall en SOLO tidning på oj, som jag älskar att slappna av och och läsa i. Man får insperation från alla håll. Men nu ska jag plugga och dricka lita god blue keld.

Vi hörs imorgon vänner!

sleep tight.



Kenza på framsidan, hon är verkligen en riktigt cool brud, allt hon säger har en mening tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0