så mycket har hänt.

Hejdu!
gud, det var ju åratal sen jag skrev här. Så tänkte skriva av mig nu lite. Har ändån inte så mycket att göra.
Kan ju börja med alla nyheter.

* Pappa har köpt hus.
* Jag har kommit in på apelryd!
* fått mycket nya kläder sen sist
* stukat handleden (fest hos mig)
* varit med bästa lotta.
* bestämmt att jag ska till hon i trollhättan i sommar (DE SKA FLYTTA DIT NU! :D)
* och jag har fortfarande världens bästa pojkvän (ett år på måndag)

Jag kan inte komma ihåg mer just nu, men en massa har hänt! Och tiden går så snabbt, trodde inte riktigt de va så lång tid sen jag skrev här, men tydligen. En sak jag hade velat skriva på nyheter är att jag fått EU-kort.. Men hemsidan har bara fuckat med mig, och pappa har inte kunnat hjälpa mig för han har varit mycket och rest med jobbet nu.

Iallfall..
Jag ser framemot att hjälpa pappa med hans hus nu. Han köpte ett väldigt nära mamma, så det är bra. Jag har planer (månag planer) på mitt nya rum! ioförsig så är det väldigt litet, så får bli mycket säng saker och även väggsaker! men en stor nyhet är att jag ska få dressingroom! inte jätte stort, men man kommer kunna gå in i de. Riktigt najs! så det ser jag framemot.

Jag har mycket planer till sommaren, som kräver pengar! så en sak till är att jag sökt jobb på lite olika café också. Så jag hoppas att någon av de hör av sig.

Nu i helgen så blir det först imorgon till pappa. Så ska jag, anton, dennis och veronica vara där och äta mat och sånt mysigt. Sen ska jag till Anton på lördag och mysa! sen på söndag måste jag hem tidigt. Jag och anton har ett år på måndag och jag behöver en hel dag för att förbereda mig!

Det var nog allt för mig ikväll.. Jag är trött och ska upp tidigt imorgon, har nationella :/




Lite idéer på saker till mitt rum, dock fick jag inte riktigt tag i allt jag ville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0