onsdag.

Hej bloggen, blir ett snabbt inlägg. Pappa kommer snart och hämtar mig, för jag ska sova hos honom inatt.

Idag har jag iallafall gått i skolan, det har gått ganska bra, fick lite huvudvärk i slutet.

Nu har jag iallafall varit ute och sprungit och nu har jag dunder huvudvärk :s inte alls kul är det..

Aja, imorgon efter skolan drar jag till hbg med lella, vi ska fixa en sak till svenskan och jag ska köpa en BH. Behöver verkligen en ny, alla mina älskade bh;åar har blivit för små, så det är dags nu!

Men vi ses imorgon, måste packa nu. Pusspuss ♥

 



Den får det bli, jag har redan en ljusråsa, stark rosa, vit, svart och gul. HAHA alla likadana fast för små. Utom den starkrosa. Så får bli en större vit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0