halsbandet.

Onsdag!
ja en seg onsdag, var hemma en dag till. Spydde igår så fick bli hemma en dag till tyckte jag.
Har iallafall städat hela ovanvåningen. Blev fint! och sen gick jag med till träningen, tog det lite lugnt men det gick bra!

imorgon ska jag ialf till skolan och efter ska jag hem till Erika och träna till teatern i tyskan på fredag. Ska kunna 69 meningar, sick :/ kan knappt hälften.. Aja hoppas det blir bra. Sen klockan 6 kommer mamma och hämtar mig och då ska vi till apelryd och se 3;ornas pjäs "isabella" ska bli jätte roligt, ser verkligen framemot det!

Nu har jag rensat bland alla mina smycken tog en evighet att få loss knutorna haha. Men nu blev det bra. Nu ska jag nog se lite tv, klockan är 12 så blir snart sängen. Sov gott, ses imorgon! ♥

 


bild på mitt underbara hjärthalsband jag fick av anton. Det är som jag bär min älskling vart jag än går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0