det ska bli en underbar helg.

Hej bloggen

idag är det äntligen torsdag och jag ska snart bege mig till anton. Hur som helst. Idag efter skolan tog jag och linn tåget till helsingborg och jag fick min efterlängtade BH, och sen skulle vi intervjua folk till svenska projektet. Det var riktgit nervös, men vi lyckades nappa två styckna som sa rätt mycket vad de visst om Selma Lagerlöf (som vi jobbar om) menmen.

Nu har jag duschat, packat och snart blir det av till örkelljunga. En udnerbar kväll med anton, en dag imorgon med ungarna och kvällen en underbar kväll med hela familjen AUGUSTSSON i torekov :)

Jag hoppas vi ses imorgon, annars gör vi de på lördag när jag kommer hem! :)


PUSS! ♥

ps, blir ngt inlägg till idag med bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0