Yes, nu har jag äntligen tid.

Hej sötnosar.
Jag vet att jag inte har skrivit men som vanligt, ledsen för de.
Har en bra anledning iallafall. I tisdes drog jag hem och plugga som en gnu tills jag somnad typ.
Och igår var jag hos anton hela tiden och pluggade även där, för har haft två prov nu både onsdag och torsdag!
Äntligen över och det är prao nästa vecka :)

Menmen, nu har jag iallafall tid med dig! wii.
Fast haha sorry men ska klippa gräset nu.
Men jag lägger in massa roligt ikväll..

* bilder på mig och anton, väldigt fina!
* Min tycka till om Hannah Montana the movie.
* jag dissar och hissar.

De två första ska jag skriva om, vi får se om jag hinner med den 3;dje.

Puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0