Tisdag kväll.

Hej bloggen.
Idag har varit en über lång dag i skolan & jag är död..
Slutade halv 4 kom hem och bara fortsatte att mata in massa plugg, usch..
Måste nu innan vi åker till Norge, men imorgon börjar allt de roliga! :D:D
Anton kommer och vi drar direkt till Familia & gör ve mina naglar och handlar present till pappa.
Kan ju inte skriva vad vi tänkt köpa eftersom han läser min blogg hihi. Menmen, ska bli så himla underbart att kommer iväg på tor! jag längtar jättemycket.
Nu ska jag fixa lite musik till bilen på tor, sen göra ve mitt hår, packa lite och sova.

SEES! ♥

 


Någon mer som reeedan är trött på plugg? -.-


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag är, och det är sjukt mycket läxor nu tycker jag -.-

2009-09-16 @ 18:42:37
URL: http://rebewcka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0