Svar på kommentarer.

Tänkte att jag skulle svara på de få kommentarerna jag får nu i September.
Så svarar inte på de månaderna innan september.




 

Erika om lördag - sjunga (dop).:
Kan du inte lägga upp på bloggen sen(om någon filmat dig) när du sjunger den i kyrkan? :)


svar: Självklart ska jag göra de, kanske inte är så bra :( men jo, det ska jag göra. :)


:) om inspelning i studio i rydebäck!:
fan va heftigt!!:)

svar: aa, en aning :)


Rebecka
om inspelning i studio i rydebäck!:
Vad mysig blogg du har! :)
Hade varit kul med lite bilder också, från din vardag alltså ^^,
Ha en bra dag!

svar: tack så mycket. Japp, de tycker verkligen jag med, faast om du läst min blogg tidigare så har jag ju tappat min kamera så jag har ingen kamera att fotta allt med :( och får inte använda mamma & pappas, eftersom jag gjort av med deras ena kamera.. Menmen.  :)


Anki om I miss my hair colour.:
Du ska ha denna hårfärgen!
Du ser äldre ut och mognare,
ser inte ut om en liten fjortis om man kan säga så!

svar: Aa, jag vill gärna ha den hårfärgen tillbaka, var tvungen att färga om det eftersom det blev så mycket utväxt. Men sen tycker jag de inte var så snällt att säga att jag ser ut som en liten fjortis annars? e man fjortis bara för man är brunett? nja.. Tänk om lite nu. Ser inte mig alls som en fjortis, visst.. Alla har väl (lite fjortis) inom sig, men fjortis på redigt är jag inte.. Så de orden kanske du borde ta tillbaka. Men visst, ser äldre ut i de röda håret de gör jag..



Ja som ni ser får jag inte så värst mycket kommentarer, ni får gärna förbättra er med det!

Men däremot har jag inte svarat på alla, för vissa kommentarer fanns det inget jag kunde ge ett svar på alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0