step up 2.

Hej allihopa, mja.. vad ska jag säga om min dag idag? fett seg iallafall i början, hade jätte mycket huvudvärk i morse så jag stannade hemma idag, dåligt, men sant. Iallafall. Blev bättre när jag fick sova några timmar, så jag stack och sjöng lite hos monica måste ju täna nu inför lördag. Efter mötte jag upp anton, min lilla sjukling :( men han kom & vi hade de mysigt. OCH IDOL BÖRJADE IDAG. Det är så himla stort för mig, ni anar inte! längtar tills det blir min tur. Men iallafall så tycker jag det var en väldigt bra början, vissa var jätte duktiga & andra inte.

Nu börjar klockan närma sig halv 11 :s shiet.. Tiden går. Jag måste göra min läxa..
Och sen se lite på step up 2 som jag bara älssskar!

Blir inte mera inlägg idag.
Ses imorgon ♥


B I G  L O V E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0