sjuk!

hej bloggen.
Igår blev det inget skrivande för vi var på dop hela dagen och senare på kvällen drog jag och anton på fest.
menmen, dopet gick bra och även sången faktiskt, ganska bra iallafall :) jag lägger upp film på det sen, så ni själva kan tycka till. Menmen, idag är det söndag och jag och anton har bara tagit de lugnt, inte gjort ett skit kan man säga. Men det kan vara skönt och nyttigt ibland. Jag är ändå redan så uppskruvad eftersom vi åker till Norge på tor, kan inte vänta!

Nu efter all press från sång mm så har jag fått de, jag visste de. Anton har varit sjuk ett tag nu..
Och nu var det tydligen min tur :( aja, jag överlever.

Menmen, blir väl lite fler inlägg idag ialf. Tittade nyss på Taken och sitter nu med mitt kaffe framför datan.
Och ikväll är det top model, ensam mamma söker & sen någon mysig film. Och imorgon är det skola och start på en ny vecka.


Jag & lille Noel sen igår.

Älskar bebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0