Norge = underbart!

Yes! internet funkade här. Ni anar inte hur bra vi har de, just därför jag inte bloggar så mkt, för jag vill verkligen hinna med så mycket som möjligt. Men jag kan inte lägga in massa bilder nu för de har jag inte lust till. Får bli när jag kommer hem istället. Iallafall.. Igår var det pappas födelsedag och det var jätte mysigt. Vi åt god mat och försökte paddla kajak HAHA, de gick ju som de gick, anton kom inte ens ner i båten innan han föll i vattnet. Haha, massa sånt händer hela tiden här så nu har jag inte tid att sitta här mer, för jag och Anton har också 5 månader idag.

Ha det så bra, vi ses! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis:)

2009-09-19 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0