NOORGE AVFÄRD!

Imorgon är det dags!
Det är avfärd till Norge vid 8-9 på morgonen, och jag är så pepp!
Det ska bli så underbart för ni anar inte hur mysigt & romatiskt där är vid havet och allt. Jag älskar de! Ni får lite bilder på hur stugan ser ut idag, annars lägger jag in mer när jag kommer hem, vet inte om jag har så bra tillgång till internett där :/ så kan nog inte blogga. Menmen, ni överlever.




Här är framsidan där man går in till stugan.



Här har ni baksidan på huset! underbart! jag och anton ska sova i den röda mysiga stugan!
Med utsikt över hela havet!



Detta är bryggan ut vid havet! lovely.

Vi ska ha det så bra, som ni redan ser. Och det är ännu finare nu för han har gjort om det fär bak ganska mycket.
Och han vi hyr detta av är Inge (pappas kusin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0