nej, men jag har inte haft tid helt enkelt.

Jag vet att jag inte har skrivit nej, men jag har inte haft tid helt enkelt.
I Lördagskväll hade vi jätte roligt, och spenderade tiden hos grannen.
Och dagen efter drog vi till väla direkt, när vi kom hem somnade jag, sen va de mat, tv & sova.
Startade inte ens datorn. Och igår jobbade jag Kom hem vid 8 efter dansen också & såg idol sen sov jag.
Så ja, där har ni allt.

Menmen, nu denna veckan praoar jag ju på Elon. Eftersom mina grannar äger det och dennis jobbar där.
Det är ganska kul, om det finns något att göra är det jätte kul. Fast om de nt finns är de verkligen (n)
Men imorgon ska jag måla ett ställ till dammsugarna, skulle egentligen göras idag. Men hade inga saker till de, för de fanns ingen roller.
Så det får bli imorgon istället. Och ja jag fick köpt ett par stövlar på scorett, as fina! Kostade 1000 kronor, men de va dom värda för de va skinn & så.

Menmen, om en halvtimme är det idol och jag har inte tid att sitta här och löka. Måste plugga lite också.
Ni får bild & lite mer förklaring på min dag imorgon, hoppas jag, anton kommer också imorgon!
Men vi ses! take care ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0