myskväll med mamma och pappa.

Hej!
Idag är det fredag! och det är dags för "FREDAGSMYS"
morgon bir det en lång dag och min röst känns verkligen uppvärmd.
Det ska bli så himla roligt. Idag stannar jag hemma och myser med mina föräldrar och tar hand om mig själv lite, men naggellack, kläder jag ska ha på mig imorgon o.s.v. Så vi ska nu grilla, sen se idol och det nya kändisdjunglen eller vad de hette. Det är även fest hos en kompis idag, men jag har verkligen inte lust, så himla trött och ja.. Jag orkar helt enkelt inte bara. Men jag tycker det är skönt att vara hemma i soffan ibland. Menmen, nu ska jag ner och hjälpa till med maten, så jag vet inte om vi hörs senare idag. Men hoppas det. Har ialf inget kul att lägga upp eftersom min förbannade kamera, ja ni vet! :(

Men ha en bra helg allihopa!
take care /g. ♥




=



=



Perfekt myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0