lördag - sjunga (dop).

Just nu är livet faktist på topp!
Jag har nyss varit & dansat och tränat så man känner sig duktig.
Och imorgon är det idol! på onsdag får jag träffa min älskling, torsdag träning, fredag vet inte riktigt men lördag!
då ska jag sjunga på ett dop. Min kusin har fått ett barn (Noel) som ska döpas, och jag sa sjunga everything i do med bryan adams. Jag älskar den låten, & tycker den passar bra. Aja nog om de. Nästa vecka åker vi till Norge för att fira pappas 45 årsdag! gud, helt sjukt vad jag längtar kan inte bärga mig! & Anton ska också med! hihi.


Låten fast instrumental, som jag håller på att träna till!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Då får jag fota dig :)

2009-09-08 @ 18:11:19
URL: http://issilina.blogg.se/
Postat av: Erika

Kan du inte lägga upp på bloggen sen(om någon filmat dig) när du sjunger den i kyrkan? :)

2009-09-08 @ 19:25:21
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0