lan and some movies.

hej bloggen, jag kan faktiskt skriva hela kvällen! :D
Jag är hos antons kompis nu och vi ska lana här, och jag ska blogga och se film & lite sånt.
Igår sov vi i antons husvagn, fast det var kasst väder var det jätte mysigt, för vi spelade spel & sånt med antons familj. De andra killarna här ska spela cs haha, men det vill inte jag, för det är jag inte speciellt bra på. Hahah. Men jag tycker det ska bli kul ändå, för jag har filmer så det räcker till hela natten. Jag har fortfarande inte hittat min kamera heller :( så mina inlägg bli inte alls lika roliga när man inte kan fotta något alls.. -.- men jag tänkte lägga in de filmer jag har med mig, och ni kan ju alltid skriva vilken ni tycker är bäst! alla kan kommentera :)

  

2 extremt bra svenska filmer enligt mig! "vingar av glas och ondskan"


  

Detta är två engelska bra filmer enligt mig! "definitely maybe och pretty woman"


så vilken enligt er är bäst av dessa filmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0