inspelning i studio i rydebäck!

Hej kära läsare.
Idag har det inte varit något märkvärdigt, väldigt deppigt i skolan.
Efter skolan gick jag hem till kussen (Malin) vi ska ju spela in låtar i en studio i Rydebäck som vi har blivit lovade till, och han har äntligen ringt! det ska bli jätte kul att få spela in tycker jag. Ja, frågan är väl varför vi ska göra detta? Jo för att på eriks 50 års fest sjöng jag och Malin till Erik, och en kille från studion lovade att vi skulle få spela in där en dag. Sedan drog han bak mig och berättade att när jag öppnade munnen kunde han bara höra vacker änglsång, inte för att skryta men man blir såklart väldigt glad. Så han sa att en kille skulle kolla om jag hade det som krävdes och då kanske dom börjar jobba medmig? vem vet. Om ni känner igen angel sen idol 2004 så har han ialf jobbat i den studion förr. Så jag är ganska glad just nu. Men jag har lite funderingar på att köra "Desperado" med Eagles. Den är så himla fin. Men vi får se.

Ja.. Klockan är mycket som vanligt igen, så hinner väl inte göra mea inlägg. Är trött som en liten gnu också.

Ses imorgon. ♥

Kommentarer
Postat av: :)

fan va heftigt!!:)

2009-09-10 @ 15:45:32
Postat av: Rebecka

Vad mysig blogg du har! :)

Hade varit kul med lite bilder också, från din vardag alltså ^^,

Ha en bra dag!

2009-09-10 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0