HELT SJUKT!

Jag är så jävla lycklig nu! för det första. Så har jag nyss färgat röda slingor i håret, ser ut att bli ashärftigt. Sen har jag beställt tid på ons till naglarna, sen är det norge på tor, men sist med inte minst SÅ HAR JAG HITTAT MIN KAMERA! helt sanslöst vad lycklig jag är! jag hittade den i en väska jag inte använder alls nere i hallen, ska till Louise och sova där inatt så jag tänkte ha den väskan för att ha saker i, jag är så himla lycklig och så sjukt härliga bilder på mig och anton från melbystrand är där. Det finns nog ingen som är lika lycklig som jag just nu! :D

yeye, nu ska jag ialf till Louise, vi ska mysa & plugga lite, sen ny skoldag imorgon.
Tror inte jag kommer skriva mer idag, men jag sprängs snart så glad jag är, så det går typ inte hih :D

take care ♥

 

 



IIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0