Hannah montana "the movie"

Såja, nu tänkte jag berätta om Hannah montana the movie. Jag tänker bara skriva om vad jag tyckte och så, inte om handlingen, för jag tycker verkligen ni ska se den själva så att jag inte anslöjar något. Wellwell, jag tycker den var helt underbar. Hennes sätt att vara, hennes klädstil, hennes tro på livet, hennes sångkarriär. Allt är så bra med henne, henne och henne.. hon heter ju faktiskt Miley Cyrus. Jag tror verkligen på Miley. Hon verkar så rolig och omtänksam mot allt och alla. Och på vissa ställen kan jag känna igen mig själv i henne. Tillbaka till filmen? Ja, hon är i början lite egoistisk och tänker bara på sig själv. Men mer in åt mitten och slutet förstår man vem hon är.
Som många andra kändisar brukar inte alls vara sig själva i filmer, men i vissa stunder känns det som att Miley är lite som i sin serie och sin film. I denna filmen kan man både gråta och skratta, som jag gjorde då hehe. Men jag tycker verkligen den är värd din tid att sätta dig ner och se på. För filmen är inget "skämt" typ. för serien är lite med åt de "roliga" hållet.
  

Jag ger den så många poäng en film kan få, verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0