Gry's special.

Nu är jag här igen, från än klippning av gräs... Nej, det blev faktiskt inget klippande, för de bara öste ner regn som ni kanske märkt själva? Åhh, vad det är jobbigt med regn.

Menmen, då fick jag ett ryck och började baka istället. Fast jag upptäckte att vi inte hade någon margarin hemma.. Fast tur man har så snälla grannar som ställer upp! Don blev jätte goda. Och jag gjorde faktiskt om de lite som Gry's Special. Jag gjorde " syltgrottor" fast utan sylt och tog choklad istället. Vi köpte choklad på norge för att ha det på mackan med sånna puffar i, men ingen åt de så jag tog de. Och det blev toppen!    10/10 helt enkelt!



Resultatet! ser det inte gott ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0