ensam mamma söker och topmodel

Som ni säkert har märkt så har jag alltid börjat med att skriva min rubrik på engelska. Men jag orkar inte det nu mer, ibland kan man inte uttrycka sig som man vill heller, så nu skriver jag kanske lite både & eller bara svenska vi får se.

Här är två av de bra programmen som börjat nu i höst & idag! :D


"America's next top model 12"
Egentligen tycker jag det är rätt patetiskt, eller själva programmet är inte patetiskt utan folken som är med där och försöker bli modell är patetiska, iallafall dom flesta, om dom inte bråkar så gråter dom. Fast jag tycker det är kul & se ändå haha.


"ensam mamma söker"
Jag tycker det är ett trevligt svenskt program där 3 "kvinnor" letar efter sin livs kärlek.
Dock är detta en gammal bild från förra året, kunde inte hitta ngn från detta året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0