dancing, training.

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte haft möjligheten till de heller. För min data har varit avstängd nu två dagar, jag har tränat, dansat, tränat, tränat.. Så har nt haft möjligheten för efter har jag varit helt slut och bara deckat i sänger direkt. Men nu skriver jag ialf och det får ni vara glada för. Men nu på vardagarna är det bara skoln som gäller, sen träning & läxa. Har blivit väldigt flitig med träningen nu, och jag tänker fortsätta så också. Men nu har jag lite tid, för idag har jag inte träning. Blir träning måndag, tisdag, torsdag och söndagar. Och i de träningspassen är det dans, springning i skogen, arobic/dans i skolan. Så ja, jag är på topp! :D Idag har jag spenderat dagen med Louise vi drog till helsingborg och hon tog piercing i näsan. Fint blev det, och jag köpte en stickad jätte fin kofta. Och så har jag skaffat prao plats på elon, så jag har ändå fått några nyttiga saker gjort idag. Men nu ska jag plugga, se tv och umgås med familjen för mamma har nyss kommit hem från Kalmar :)

See ya tomorrow. / g.




Älskar step up! älskar danserna, älskar kläderna, älskar personerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0