tjejernas sångbok.

Somsagt har jag inte skrivit på hela veckan tror jag? men vad ska jag skriva om? nu i veckan har jag inte tid att leta massa mode och sånt, och hur kul är det att höra på mina sega historier om min dag, eftersom det bara handlar om skola & plugg.. blöö.

Iallafall så har jag lite att berätta om för er.

Här om dagen beställde jag en sång bok från internet.
Tjejernas sångbok heter den.
Jag beställde den från en jätte bra hemsida www.notposten.se
Den är verkligen jätte bra så ni som vill ha bra böcker till sång eller vilket instrument som helst så är den hemsidan toppen, först beställde jag hem 2 böcker för jag hade råkat klicka på piano, för då trodde jag där skulle vara noter till piano och sång text men ikke, man måste trycka på sång. Fast det var inga problem att lämna tillbaka och få pengarna tillbaka och så. Och det var jätte snabb leverans. Toppen (y)



fin är den också, och väldigt många låtar, och bra för den delen med!

detta blev mitt lilla inlägg idag, sköönt med helg imorgon!
för nu ska jag plugga matte! åååh! hatar matte..

sleep well buddy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0