Oasen - fondy! (fondue)

Hej allihopa HELG = BLOGGNING.
Jaa. Denna veckan är änntligen slut med en massa prov och slit i skolan.
Lixom om man verkligen satsar på skolan, ja då har man inte tid att plugga så mycket. Ni som inte satsar lika mycket kan ju skriva hur mycket som helt, men inte jag.

Jaja, strunt i de nu.
Idag fredag, har varit en underbar dag. Provet kändes bra och vi fick håla sista låånga lektionen, så det blev en kort dag.

20 över 3 var e avfärd till hbg med Mariella. För vi skulle fira hennes födelsedag och även min som är om en månad ungefär :)
Så vi bestämmde oss att äta på Oasen. Det är en fondy resturang, det stavas fondue, fast de låter så kontigt tycker jag. Det går ut på att man får göra sitt kött själv i en gryta, och så får man massa såser till. Underbart gott var det, och det var värt de 486 kronorna. Men det handlar ju om fördelsedagar så det fick bli lite lyx.
Och nu ikväll har ni glott på idol, jag älskar det verkligen! sjukt. Och carolina åkte ut, det var inte riktigt rätt, men hellre hon är eddie.

Imorgon ska jag på kalas hos tintin, och hittade ingenting att köpa idag, verkligen ingenting! åååh.. Menmen får rota fram något.
Vi hörs imorgon igen. Pusspuss på er! ♥



Suddig bild jag vet, men glömmde den förbaskade kameran -.-
Men ni ser iallafall hur gott det ser ut? :)
är fortfarande prott mätt haha.

Kommentarer
Postat av: amalia ;d

ni hittade dit trots allt? jag sa ju att det var skitgod mat där! det är värt alla pengarna! :d

2009-10-10 @ 10:03:46
URL: http://aamaliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0