Myskväll hos min älskling.

Hej bloggen.
haha, jag vet att jag sa att jag skulle blogga mycket nu i helgen men igår hade jag inte tid för vaknade tidigt sen somnade jag igen sen kom anton och sen var det kalas helt plötsligt, tiden går som rinnande vatten på helgen.

Menmen, idag fick vi dra oss upp från sängen vid 8 för anton skulle döma i eket.
Kallt & förjävligt va de. Regnade gjorde de också.. Menmen, vi kom hem vid halv 12 typ och somnade i en timme knappt. Och ikväll ska jag sova här :) och snart är det "ensam mamma söker" och sen ska vi se någon film som vi var nere och hyrde. Hade fått många oscars. Vi får väl hoppas att den är bra.
Men imorgon lägger jag förmodligen in bilder sen igår, och det var mycket trevligt så tack för en bra helg alla.



och här har ni filmen, sitter på antons mammas data så blir inte mer bilder, heh.


take care! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0