makeover på gry.

Men hej, jag hann ett snabbt inlägg innan idol, hihi.
Jag har beställt tid nu äntligen! den 30:onde alltså på lovet en fredag kl 9 ska jag bli pimpad.

Eftersom jag hade väldigt rött hår för ett tag sen vill jag ha de tillbaka!
Nu för ett tag sen färgade jag ju slingor, men de va kasst de gick bort på några dagar bara.

så nu ska jag klippa upp mitt hår rejält, ta bort de slitna och klippa snee lugg och färga håret i röda slingor.
Och dom ska bleka de först så det blir jätte rött, som jag hade de första gången. Jag kan knappt vänta!
så nu blir jag en gry utan löshår, fast jag redan har slutat använda de :)



visst är det så grymt snyggt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0