lördag!

hello!
nu blir det ett litet snabbt inlägg idag då ja. Jag tänkte ta bussen nu 20 över 1, men mamma rinde och sa att hon kunde köra mig, och det var ganska skönt, för jag hade fått byta på knutan annars. Kan ju inte neka att jag är riktigt sugen på en vanilla latte, fast jag orkar inte åka så mycket buss.

menmen, mamma kommer snart hem och då åker vi till örkelljunga, för jag ska till anton.
Och ikväll kommer en från hans fotbollslag och hans familj och även bex! så jag hoppas det blir en trevlig kväll.

Jag stannar där till mån morgon eftersom måndag är det dagen vi har 6 månader (ett halv år) helt otroligt vad tiden har gått.

Menmen, nu måste jag kila hoppas jag hinner lägga in något inlägg imorgon eller något!
ha en bra helg! pusspuss/ g.



kläderna för idag:

tunika från H & M
kofta från Gina tricot
silvriga taights från Only

och mina snygga stövlar till de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0