Idol-tycka till.

Okej, har nyss sett idol, och jag tycker det var underbart! alla var duktiga, visst har jag lite tycke till om vissa. Som jag tänkte berätta om. Men jag tycker faktiskt ingen är dålig. Go idol!

tänkte berätta om två av idolerna, om den ena berättar jag negativt och den andra positivt.

Den negativa sidan ikväll.


Rabih:
Jag tycker inte hans röst riktigt hör hemma i idol.
Kan ni tänka han ta i som fan och köra en riktig upptempo låt? inte jag iallafall, visst ikväll var han bra, men inte så bra som juryn sa iallafall, knappast att michel själv skulle vara inne i han och ta över, nej det dissar jag fett mycket. Det känns ibland som att det är en bebis som sjunger, jag tycker hans röst är mesig. Menmen, mitt tycke.







Den positiva sidan ikväll.


Eddie:
heja eddie! jag tycker att han har blivit mycket bättre med mycket mer självförtroende och idag tyckte jag att han körde allt han hade och de va riktigt bra! jag tycker inte eddie är bäst i idol, men idag tyckte jag han gjorde ett grymt framträdande. Eller vad säger ni gott folk?




Sen tycker jag många andra e bra också, eller alla! fast jag älskar erik och erika också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0